Tipuri implementare
Qubiservice poate funcționa independent, de sine stătător sau împreună cu sistemul integrat Q5 ERP.
Dacă doriți să vă limitați doar la înregistrarea reclamațiilor în sistem și completarea în format electronic a fișelor de intervenție, atunci implementarea standalone este alegerea potrivită.
Daca urmăriți digitalizarea întregului flux de service până la facturare, gestiunea materialelor, centralizatoare de rapoarte intervenții, relații cu furnizorii, liste de prețuri, oferte service, atunci vă recomandăm sa optați pentru soluția ERP integrată – Q5 ERP
Funcționalități
Functionalitate | versiune integrata cu Q5 ERP | versiune standalone |
Tichete înregistrare reclamații | DA | DA |
Înregistrare tichete via e-mail | DA | DA |
Înregistrare rapoarte de intervenție | DA | DA |
Urmărire GPS | DA | DA |
Rapoarte manoperă, materiale, costuri | DA | DA |
Încărcare fișiere | DA | DA |
Istoric intervenții service pe utilaj | DA | NU |
Integrare Service Channel | DA | NU |
Centralizatoare rapoarte service | DA | NU |
Descărcare gestiune depozite tehnicieni | DA | NU |
Facturare rapoarte service | DA | NU |
Diagrama instalației | DA | NU |
Acces aplicații externe prin API | DA | DA |