Funcționalități
Dispecerat :
● Reclamația clientului se inregistrează sub forma de tichet, alocându-se un numar unic de identificare
● Se poate verifica calendarul, tehncienii și resursele tehnice disponibile
● Se deschide un raport de intervenție și se alocă unor tehnicieni și unei masini de intervenție
Raport de intervenție :
1. Obiect service – Aleg obiectul de service asupra căruia au intervenit și ii trec seria (daca exista). Introducerea seriei este necesară pentru vizualizarea unui istoric al intervențiilor pentru acel obiect de service

2. Activități – Se introduc orele de transport și activitățile efectuate dintr-un nomenclator de activități precum și perioada de execuție. Se pot introduce anumite observații pt. fiecare activitate. Dacă există mai mulți tehnicieni, activitățile se multiplică pentru fiecare dintre ei.

3. Materiale – Introduc materialele folosite in limita stocului disponibil pe depozit. Daca achizitioneaza diverse materiale care nu le au pe depozitul masinii, pot fotografia factura de achizitie si incarca in managerul de fisiere. In raport se introduce materialul din alta sursa, fara cod.

4. Costuri – Se introduc costuri: kilometri parcursi, diurna, cazare, etc.
5. Observatii – Completeaza constatarea si concluzia (dintr-un set de concluzii predefinite). Daca sunt mai multi tehnicieni, se alege tehnicianul a carui semnatura va aparea pe raportkilometri parcursi, diurna, cazare, etc.

6. Client – Reprezentantul clientului poate completa observatii asupra desfasurarii interventieiursi, diurna, cazare, etc. Se trece numele reprezentantului clientului, iar acesta se semneaza pe raport.
